28 maj 2017

Regnbåge

Slog till på en riktig regnbågssminkning i fredags. Blev lite mesig. Ja jag menar att det kunde varit lite mera tryck i färgerna. Sen hade jag en av mina "gråtdagar" igen, haft ett antal såna på sistone. Så innan förmiddagen hade gått så hade jag en stor lucka i yttre vrån på ena ögat som sminket bara var borta på... irriterande. Vet inte vad det beror på att tårarna bara plötsligt börjar rinna ibland. Oh well...




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Lock-It Concealer Cream White Out från Kat von D.
Under brynet: Grädde från .Färg.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Inre vrån: Prismatic Eyeshadow Mermaid Sirene från NYX.
Mitt på locket: Metamorphosis från Urban Decays Full Spectrum Palette.
Yttre vrån: Sketch från samma palett.
Under ögat: Calavera och Gossip från samma palett.
Kajal: Daring Mood från LH Cosmetics.
Eyeliner: Fluidline Dark Envy från MAC samt längs vingen NYX Vivid Brights Vivid Halo (gul).
Dutt i inre vrån: Heavy Metall Glitter Eyeliner Amp från Urban Decay.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Brow Definer Granite från Anastasia Beverly Hills.







Läppstift: Soft Matte Lip Cream Havana från NYX.



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: Sheer Glow Foundation Mont Blanc från Nars.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Radiant Lights Glow från Make Up Revolution.
Highlight: Too Faced Love Light Blinded By Light.
Blush: Perfect Powder Blusher 06 Pink Blossom från IsaDora.




Nu har jag haft en ledig helg, är ledig i morgon med. Skönt. Ni får ha det gott så hörs vi till veckan.

Natti natti!

Inga kommentarer:

The Amrezy Palette - Anastasia Beverly Hills

Har haft en ledig dag idag. Jag skulle följa mamma och hjälpa henne besikta bilen vid lunchtid. Vaknade tidigt så jag tänkte att jag hinner ...