26 april 2017

The Tease - Marc Jacobs

Idag ville jag testa den nya paletten från Marc Jacobs som jag hittade till 70% rea på Sephora häromsistens. Fin palett med lila nyanser. bra kvalité med väl pigmenterade skuggor.  Nu var jag ju så trött imorse att jag knappt visste hur jag skulle hitta in i badrummet, så någon större kreativitet blev det inte... nån annan dag kanske. 




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer Potion från Urban Decay.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Samtliga övriga skuggor: palett från Marc Jacobs Style Eye-Con No7 , 202 The Tease.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: False Lashes mascara från MAC.
Bryn: Brow Definer Granite från Anastasia Beverly Hills.




Retro Matte Liquid Lipcolour Recollection från MAC.



Primer: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Bas: 10HR Wear perfection foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Pearl Matte Face Powder Pink Buttercream från MAC.
Blush: Perfect Powder Blush 06 Pink Blossom från IsaDora.





Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...