24 april 2017

Better Together - Too Faced & Kat von D

Så klart ville jag testa mina nya Better Together palett i morse. Hade svårt att bestämma mig för vilka färger jag skulle ta, men den röda var ett givet val så klart. Den är sååå cool. Blir lite mer åt orangea hållet när man applicerar den. Ska testa med någon sorts färgad primer sen tänkte jag. Hur som helst så går det ju inte att säga nåt negativt om den här paletten, kvaliten är ju som alltid bra på dessa märken. 

Jag är ju som jag är när det kommer till färger, så ... så klart är det Kat von D delen av paletten som tilltalar mig mest. Men så klart gillar jag även Too Faced delen.






Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Under brynet: BFF från Too Faced-delen av paletten.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Yours från Kat von D-delen.
Inre vrån: Lovestruck från Kat von D-delen.
Mitt på locket: Swoon från Kat von D-delen.
Yttre vrån: Devotion från Kat von D-delen.
Eyeliner: Tatto Liner Trooper från Kat von D.
Mascara: False Lashes Mascara från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.



Läppenna: Wet n Wild Coloricon Plumberry.
Läppstift: Liquid Suede Cream Lipstick Vintage från NYX.



Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Zwicky från LH Cosmetics Infinity Palett.
Blush: Andromeda från LH Cosmetics Infinity Palett.
Highlight: Milky Way från LH Cosmetics Infinity Palett.




De va de hele. Vi får se om jag använder paletten i morgon igen... många fina att testa är det! Men jag har lite annat nytt som jag vill testa med, så vi får se.

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...