23 januari 2017

Telepathy - Colourpop Cosmetics

Här kommer den sista av mina skuggor som jag beställde från Colourpop. Väldigt impad av dessa skuggor, mjuka och krämiga i konsistensen, väl pigmenterade och sitter bra. Kommer absolut att beställa flera så småningom. 




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt NYX Eyeshadow Base.
Under brynbenet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Rörliga delen av locket: Super Shock Shadow Telepathy från Colourpop Cosmetics.
Yttre vrån: m/s Jubilee från Make Up Store.
Dutt i inre vrån: e/d Goldglow från Make Up Store.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: False Lashes från MAC.
Bryn: Brow Definer Granite från Anastasia Beverly Hills.




Penna: Cyber World från MAC.
Läppstift: Atomic hade Make Me Tonight från Make Up Revolution.



Bas: Youthful Glow Foundation Beige 000 från Yves Rocher.
Bas: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Highlight: Candlelight Glow från Too Faced.
Bronzer: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Blush: Sin från Nars.




De va de hele!

Inga kommentarer:

The Amrezy Palette - Anastasia Beverly Hills

Har haft en ledig dag idag. Jag skulle följa mamma och hjälpa henne besikta bilen vid lunchtid. Vaknade tidigt så jag tänkte att jag hinner ...