25 december 2016

Julsminkning nr 15

Okej, så jag ligger efter med mina upplägg. Julsminkningar, i långa rader. Har inte lyckats variera mig så mycket. Fantasin tryter. Men okej, här kommer ytterligare en.




Bas för skuggorna: Too  Faced Shadow Insurance samt Kat von D Lock-it Concealer creme White Out.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Inre vrån: m/s Famous från Make Up Store samt glitter Gold från MAC.
Yttre vrån: e/d Celebration från Make Up Store.
Under ögat: skugga från Noubas  Double Bubble nr 59 (röda halvan).
Dutt i inre vrån: e/d Goldglow från Make Up Store.
Eyeliner: Fluidline Dark Envy från MAC.
Mascara: Big and Curvy Mascara från The Body Shop samt undre fransraden Mega Volume Miss Manga Punky Green från Loreal.
Bryn: Brow Definer Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer från Loreal.
Bas: Lock It Foundation Light 46 Cool från Kat von D.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Wet n Wild Mega Glo Illuminating Powder Catwalk Pink.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palett.




Läppenna: Russian från Make Up Store.
Läppstift: Ruby Woo från MAC.




Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...