31 juli 2016

Regnbåge

I fredags gjorde jag en regnbågsinspirerad sminkning, tänkte lite på att det ju faktiskt var Prideveckan och jippon mm pågår för fullt i Stockholm. Har alltid velat vara med, framför allt se/gå med i paraden. Har inte blivit av hittills, men jag fick ett ryck och gjorde detta. Det kanske inte lyser regnbåge lång väg... men lite  i alla fall. 




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer Potion från Urban Decay.
Highlight: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Copperplate från MAC.
Över hela rörliga delen av locket: Fringe från Urban Decays Electric Palett.
Under ögat: skuggor från samma palett som ovan; Urban Chaos, Freak, Slowburn och den gula längst in i vrån är c/s Gravity från Make Up Store.
Eyeliner: Liquid Eye Liner Jet Black från Kicks.
Kajal: Infinite Beige från Sephora.
Mascara: They´re Real från Benefit.
Glitter på ögonlocket: Volume Million Lashes Top Coat från Loreal.




Primer: Blur Primer från Kicks.
Bas: BB Skin Perfectin Cream 01 light från Clarins.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Universal Complexion Palette Teinte Universelle från Yves Rocher.
Highlight: IsaDora Face Sculptor Strobing Cool Glow.
Rouge: från Make Up Revolutions Ultra Blush Palette Sugar & Spice.



Läppenna samt läppstift: båda Heroine från MAC.




De va de hele!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...