25 juli 2016

Inköp

Måste ju visa er vilka gobitar jag hittade på rean strax innan semestern, halva priset. Alltså, jag stod där och försäkte välja, såå himla fina båda två. Men det gick inte, enda exen som fanns kvar. Tyvärr så gör inte bilderna färgerna rättvisa. Tja rouge är det ju, men det ser ni nog. Jag döör, det översta från Chanel är så fint så jag kommer aldrig vilja sätta penseln i den. Den från YSL har jag använt, mycket mera bubbelgumsrosa än vad bilden visar, superfint. Försökta hitta en strima solsken att fota i men just då var det mulet.



Jardin De Chanel Blush Camelia Rosé.


Blush Volupté Heart of Light Powder Blush, YSL.


Så lite mer grejor, inte fullt så exklusiva kanske ;-) . De här har jag haft ett bra tag, men inte använt. Gjorde en beställning från Make Up Revolution för ett bra tag sedan och då fick de här slinka med. Kostade typ 10-12 kr styck. Kanske inte riktigt mina färger, och framför allt svåra att bära till vardags, åtminstone för mig. Men med tanke på priset tyckte jag det var kul att testa.



Unicornes Unite Horn of Magic.




Unicornes Unite Legend.




Unicornes Unite Magical (mer lila irl).


Något skira är det, täckningen är inte den bästa, men kul att leka med ändå.


Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...