18 april 2016

Blå Måndag - Falling Star

Lite nagellack kanske det är dags för... blått, det är ju Blå Måndag hos Blowfish igen. Har letat fram ett gammalt lack som jag haft länge. Återigen ett lack som jag köpte av Karin på Vacker & Underbar när hon hade Nailmail för ett antal år sedan. Tycker detta är ett ovanligt lack så till vida att kombinationen av lackfärgen och färgen på glittret i lacket är lite ovanligt, tycker jag. Jeansblå färg, med lite kopparfärgat glitter. 

Kan inte påstå att detta är min favorit bland de blåa lack jag äger. Tror jag har haft det på mig en gång förut.

Solen sken av och till idag, så klart var det av när jag skulle ut och fota lite. typiskt. Så väldigt grådassiga bilder blev det.







Så det fick bli lite bilder inomhus under en vanlig lampa också. Här syns glittret lite bättre.





Kika in hos Emelie på Blowfish och kolla in alla snygga blå manikyrer, vet ja!

Ses senare!

2 kommentarer:

Lottsky sa...

Jag gillar kombon blått/koppar, och den blå nyansen är helt okej tycker jag. =)

marinamake sa...

Lottsky! Jodå den är helt okej, bara inte favoriten. Men den är häftigt med det kopparfärgade glittret!

Greek Odyssey Palette / Electric Carnival Palette - Nomad Cosmetics

Så ännu en kombo med Electric Carnival Paletten. Vi håller fortfarande på med nån sorts VM på jobbet, så gul fotbollströja på. På måndag är ...