25 oktober 2015

Wild At Heart - BH Cosmetics

Jaha hörrni, då var vi inne i vintertid då... men som jag såg en blänkare om på Facebook så är det ju faktiskt bara ca åtta veckor kvar tills det vänder och går mot ljusare tider. Man får ta den från den positiva sidan! Dessutom fick man ju sova en timme längre inatt... såå skönt! Jag har varit hemma hos gubben i natt och sover alltid som en klubbad oxe när jag är där, och extra skönt blev det med en extra timme så klart.

Hur som helst, jobbade ju igår.. och eftersom det var lördag blev det lite glitter, som vanligt när jag jobbar på helgen. Annars så var det en ganska stillsam sminkning i lite nude:iga färger. Jaa, förutom munnen då...




Bas för skuggorna: Jumbo Eye Pencil Milk från NYX.
Highlight: m/s Vanilla från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Mitt på locket samt i yttre vrån: Två olika skuggor från BH Cosmetics Wild at Heart palett.
Dutt i inre vrån: Mai Tai från Make Up Geek samt lite glitter, Venus. från Make Up Store.
Eyeliner samt kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Blueberry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: HD High Definition Primer från Make Up For Ever.
Bas: FitMe 105 Natural Ivory från Maybelline.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Couleurs Nature Duo Poudre Soleil 01. Hâle léger från Yves Rocher.
Highlight: Pink Buttercream Pearlmatte Face Powder från MAC.
Rouge: Stay Real Blush Secret Rose 05 från Nivea.



Läppenna: Russian från Make Up Store.
Läppstift: Matte Lips Red Carpet 304 från Viva la Diva.



De va de hele!

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...