27 september 2015

Inköp - Make Up Store

Berättade ju tidigare om att Make Up Store rear ut sina produkter i gamla förpackningar. In kommer (har redan kommit) nya förpackningar. Har fyndat lite...:-). Inte allt på en gång, några av dessa gobitar fick jag tag i för ett bra tag sedan. Hur som helst så är allt under halva priset.





Fem microshadows, en cybershadow, tre eyedusts, fyra glitter, två pennor, en glittereyeliner och ett läppglans. Inte helt fel...

Ska jag vara helt ärlig är jag inte helt förtjust i deras nya förpackningar. Hade nog gärna haft kvar de runda... men men, det är ju innehållet som räknas.

När jag kom hem upptäckte jag att jag redan har två av de här produkterna. Hmm, betyder det att man har för mycket prylar...?? När man inte ens kan komma ihåg vad man har där hemma och kommer hem med sånt man redan har. Njaeää... får väl ge dem till döttrarna kanske...

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...