15 juli 2015

Somrigt

Lite somrigt färglatt från mig... har varit ledig i fyra dagar, så sminkfritt har det varit, motionerat mycket och fixat med mina blommor på min lilla uteplätt. Så i morse ände jag för nåt roligt...

Stel och ledbruten efter för mycket motionerade de senaste dagarna fullständigt staplade jag in i badrummet... Jag är för gammalt för sånt där motionerande ;-)





Bas för skuggorna: Eyefix från Face, Color Riche Eye Color Pencil 08 Baby Pink från Loreal samt Eyeshadow Stick Spotlight från Viva la Diva.
Highlight: m/s Vanilla från Make Up Store.
I globlinjen: ljus brunrosa skugga från Lorals La Palette Nude.
Inre vrån samt mitten av locket: gul samt orange skugga från Manlypaletten.
Yttre vrån: c/s Babydoll från Make Up Store.
Under ögat: penna från Cherry Culture Jumbo Shadow Liner 336 Action med grön skugga från Manlypaletten ovanpå.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Bryn: Universal Brow Freeze från Sephora samt brynpenna 81 från Nouba.
Mascara: Almea Xlash mascara.




Bas: Mineral Face Primer från E.l.f.
Bas: Nude Sensation Fluid Foundation 10 Nude Porcelaine från IsaDora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Wet n wild Mega Bronzer Light Sun.
Highlight: Wonder Powder Sinai från Make Up Store.
Rouge: le blush Candy Cane Pink från Loreal.



Läppenna: Cosmo från Make Up Store.
Läppstift: Color Sensational 175 Pink Punch från Maybelline.




Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...