24 juni 2015

Blandning av allt möjligt

Här kommer ett snabbt inlägg från mig... har jobbat sent, blev dessutom kvar på övertid, så jag var hemma riktigt sent. Ska upp tidigt i morgon så det blir bara till att "vända" i sängen känns det som. 

Blev en salig soppa av allt möjligt i morse...




Bas för skuggorna: Eyelid Primer från E.l.f.
Highlight: Vanilla från MAC.
I globlinjen: Rosa skugga från BH Cosmetics Forever Nude palett samt mot yttre vrån en maroonfärgad skugga från min namnlösa 88-palett. Även suddat in Graphology från MAC i yttre vrån upp mot brynbenet.
Mitt på locket: MAC pigment Blue Brow och sen duttat på pigment Peacock från Makeupcosmetics ovanpå.
Dutt i inre vrån: Vanilla Sky från TINte.
Under ögat: Shimmering Lip & Eye Crayon nr 8 från Barry M med m/s Eclipse från Make Up Store ovanpå. Mot yttre vrån undertill även suddat in lite av m/s Varieté från Make Up Store.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Color Riche Eye Color Pencil nr 12 Ocean Blue och sen duttat på skugga Varieté ovanpå.
Bryn: Super Liner Brow Artist 03 Brunette från Loreal.
Mascara: Almea Xlash Mascara.




Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer från Loreal.
Bas: Longwear Blur Foundation Light Ivory från Lumene.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Glam Bronze 201 Blonde Harmony från Loreal.
Rouge: 06 Pink Blossom från IsaDora.



Och så min favorit när det gäller läppstift just nu... budgetstiftet jag köpte för en tjuga, älskar färgen. Ni har ju redan sett det ett par gånger på sistone, men här kommer det igen.

Läppenna: Passionate Glory från Make Up Store.
Läppstift: BC Maxi Lipstick Orchid.




Jahapp det var ett mishmash av färger, höll på som attan och duttade, tur jag började sent idag. Hann till och med en lite frukost utomhus innan jag stack hemifrån, solen sken ju en liten gnutta faktiskt.

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...