25 maj 2015

The Red

Lite neutralt smink idag... åtminstone på ögonen. Dessdå mer färg på munnen. Röd mun, alltid lika häftigt.  Detta är ett läppstift från Sephora som jag fick i en goodiebag för länge sedan. Har inte kommit mig för att använda det, men nu var det dags. Superbra måste jag säga, har suttit som berget hela dan och inte flutit ut det minsta.





Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Highlight: m/s Saga från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Desert med Make Up Store.
Rörliga delen av locket: 100% Natural Origin 02 Nacres taupes från Yves Rocher.
Yttre vrån: Keep Your Cool från MAC plus även en liten dutt Carbon från MAC.
Dutt i inre vrån: nr 152 från Pierre René.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: False Lash Wings Intenza från Loreal.
Bryn: Aqua Brow 30 från Make Up For Ever.




Primer: New Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Dual foundation Stockholm från Make Up Store.
Bronser: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Gotta Glow Blush från E.l.f.
Rouge: Deep Throat från Nars.



Läppenna: Cranberry från IsaDora (utgången färg).
Läppstift: The Red från Sephora.




Jaha hörrni, i morgon börjar jag inte jobba förrän klockan elva. Jobbar till kvart över åtta på kvällen. Avskyr de där dagarna... så trist att komma hem så sent, bara till att äta och slänga sig i sängen för att kliva upp och börja om från början igen... suck. Nu är det åtminstone ljust ute när man kommer hem på kvällarna, och förhoppningsvis snart kanske lite varmt också...

Synes i morrn, hörrni!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...