11 april 2015

Lördagsglitter

Lite glittrigt blev det i morse, det är ju ändå lördag, då kan man glittra tycker jag. Även om man bara ska jobba... närmare party än så kommer åtminstone inte jag ;-). 





Bas för skuggorna: Eyefix från Face.
Highlight: m/s Vanilla från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Folklore från Make Up Store.
Mitt på locket: Glittering Eye Duo 03 Lavender från Sephora.
Yttre vrån: m/s Minimalism från Make Up Store.
Inre vrån: Spicegold 119 från Nouba.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Volume Million Lashes So Couture från Loreal.
Bryn: Brow Artist Plumper Medium/Dark från Loreal.





Primer: New Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Nude Sensation fluid foundation 10 Nude Porcelaine från IsaDora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highliht: High Lighter Powder från H&M.
Rouge: Mineralize Blush Two Virtues från MAC.



Läppstiftet är samma som i inlägget från igår, Color Riche 132 Magnolia Irreverent från Loreal.


Jag ser helt vild ut i håret... börjar bli dags att klippa sig, får ta tag i det...

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...