25 mars 2015

Zodiac - Urban Decay

Tyst blev det från mig igen... min kortläsare slutade fungera så att jag inte kunde föra över några bilder till datorn. Typiskt. Lite annat meck också och så tog det tills idag innan jag kunde skaffa en ny, men nu så...

I måndags så befann jag mig i Täby Centrum igen. Hade en ledig dag och passerade förbi, så klart var jag tvungen att botanisera i alla sminkbutiker som finns där. Upptäckte att de tagit in Urban Decay på Kicks. Det har jag nog läst om för ett bra tag sedan, men sedan glömt bort. Nu gick jag i alla fall in för att kolla lite. Men gaaahhh vilka skuggor! Blev verkligen positivt överraskad... många häftiga färger och otroligt mycket ompfhh i skuggorna. Väl pigmenterade! De hade även en serie med skuggor som är väldigt glittriga... sååå fina. Så klart kunde jag inte låta bli att köpa ett par stycken. 

Här kommer en av dem.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Highlight: singel skugga Creme Brulee från Wet n Wild.
I globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Över hela rörliga delen av locket: singel skugga Zodiac från Urban Decay.
Dutt i inre vrån: c/s Frosted Shine från Make Up Store.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Volume Million Lashes So Couture från Loreal.




Primer: New Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Infallible 24H Matte 10 Porcelaine från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Mega Bronzer Light Sun från Wet n Wild.
Highlight: High Lighter Powder från H&M.
Rouge: Mineralize Blush Daft Pink från MAC.



Läppenna: Passionate Glory från Make Up Store.
Läppstift: 203 Rock n Mauve.




De va de hele!




Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...