21 september 2014

Ink

Halloj alla! Sitter här på söndagskvällen och har några inlägg att lägga upp här på bloggen. Helgen har kommit och gått, men jag klagar inte för jag är ledig i morgon måndag med, sååå himla skönt. I helgen har jag fått hjälp med att fixa hål i avsgassystemet på min bil och lite annat fix, så att jag kan besigtiga bilen innan september är slut, skönt att få det fixat. Annars så bygger vi vidare på det som ska bli mitt nya boende. Det börjar så sakteliga ta form, men ändå återstår en hel del. Kök ska installeras, toa/dusch likaså. Men jag sitter här i byggröran och myser nu när det äntligen börjar likna nåt och man kan faktiskt bo i det nu, tänder lite ljus och bara njuter. Jag har dessutom en riktigt säng faktiskt... har sovit på madrass i ett och ett halvt år... såååå himla skönt!

Lite smink kommer här, från förra veckan.





Primer: E.l.f Eyelid Primer Sheer.
Highlight:  m/s Vanilla från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: m/s Ink från Make Up Store.
Eyeliner: Super Liner Carbon Gloss Extra Black från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Under ögat: penna Wet n Wild Coloricon Turquoise med Ink ovanpå.
Mascara: Volume Million Lashes de Cils från Loreal.






Bas: Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Foundation: Nutri Lift Gold 130 Warm Ivory från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Rouge: från BH Cosmetics 10 Color Palette Glamorous Blush.
Highlight: Wonder Powder Sahara från Make Up Store.
Bronser: Earth Powder nr 52 från Nouba.



Läppenna: 54 Bordeaux från Maybelline.
Läppglans: Glam Matte 513 Zip It Rouge från Loreal.



Det var de hele.... kommer mera ;-)!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...