21 september 2014

Forreau Inferno - Loreal

Tänkte att det var dags att visa lite nagellack. Mina naglar är fullständigt crap nu för tiden. Blir så när man bygger, målar, slipar, spacklar, sågar, hamrar och tusen andra saker. Ikväll har jag ägnat mig åt att försöka lägga in värmeslingorna till golvvämen i mitt blivande badrum. Torrt, dammigt och cementigt om ni förstår vad jag menar... händer och naglar blir helt förstörda.  Men jag hade iallfall denna färg i ett par dagar förra veckan. Från Loreal, deras nya kollektion. Väldigt fin bärig färg, Forreau Inferno heter den, nr 870. 








Jag gnetar på och försöker så gott det går, trots ombyggnation med allt vad det innebär. Men det kommer att bli sååå fint när det är färdigt, så det får vara värt det.

Nu är det slut från mig för den här gången. Men mera kommer i veckan. Ha det gott alla!

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...