11 juni 2014

Black Poodle

Okej, så här kommer gårdagens smink, tisdag alltså. Jag var trött (som vanligt) och låg kvar i sängen alldeles för länge. Bråttom alltså.. Sminket blev hafsigt, dåligt blendat och lite flammigt. Men men, det fick bli som det blev... 




Primer: E.l.f Eyelid Primer.
Highlight: Grädde från Färg.
Längs brynbenet ovan globen: m/s Beaver från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Black Poodle pigment från MACs Archies Girls kollektionen.
Dutt i inre vrån: glitter eyeliner soft pink från Make Up Store.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: The Colossal volume express Cat Eyes från Maybelline.




Primer: Nude Magic Blur Creme från Loreal.
Bas: Youthful Glow Foundation Beige 000 från Yves Rocher.
Puder: Dual Foundation Stockholm från Make Up Store.
Bronser: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Bombshell Bronze Illumination Bronzer från BH Cosmetics.
Rouge: från 10 color palette Glamorous Blush från BH Cosmetics.



Läppenna: Automatic Lip Liner 32 Rouge Foncé från Yves Rocher.
Läppglans: Glam Matte Intense Matte Gloss 513 från Loreal. Ny produkt från Loreal, nåt sånt konstigt som ett matt läppglans... Helt underbart, sitter otroligt bra till skillnad från vanliga läppglans, intensiv täckande färg, superpigmenterat och doftar gott.




Har ni sett mig med pälsmössa förut?? Gaahh... är så långhårig så jag tror jag håller på att bli galen! Känns som om jag har en mössa på huvudet. Min frissa är alltid superbokad och jag klantade mig och såg inte till att få en ny tid på direkten sist jag var där och klippte mig. Så när man väl är långhårig så är det liksom för sent att ringa, då får man vänta... nu är det åtta dagar kvar tills jag har tid... halvåtta på kvällen, dan före midsommarafton. Jag hade varit beredd på att klippa mig mitt i natten om så vore... ståååår inte ut!!

Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...