23 maj 2014

Shadowy Lady

Så var det fredag igen då. Dagarna bara rinner iväg. På jobbet har vi haft så otroligt mycket då senaste dagarna. Jag känner mig helt slut. Vi är kort om folk och så är det löning. Ingen bra kombo. Och nu väntar jobbarhelg också. Bara till att bita ihop ;-). 

Sminket idag blev alla möjliga färger. 




Bas för skuggorna: Paint Pot Painterly från MAC och i inre vrån Jumbo Shadow Liner  316 Gala från Cherry Culture.
Highlight: m/s Vanilla från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Inre vrån: NYX Ultra Pearl Mania 07 Fanta Pearl.
Yttre vrån: Shadowy Lady från MAC.
I skarven: mellan Fanta Pearl och Shadowy Lady, suddat in pressed pigment Amthyst från MAC.
Under ögat: Shadowy Lady och i inre vrån penna Jumbo Shadow Liner 339 Crip med Lime Pearl från NYX ovanpå.
Eyeliner: Fluidline Dark Envy från MAC.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Volume Million Lashes So Couture från Loreal.




Primer: Mineral Face Primer från E.l.f.
Bas: HD High Definition Foundation 125 Sand från Make Up For Ever.
Puder: Dual foundation Stockholm från Make Up Store
Highlight: Artificial Light från Smashbox.
Bronser: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Rouge: 04 Coral Blossom från IsaDora.



Läppenna: 630 Velvet Beige från Maybelline.
Läppstift: Nr 12 från Nouba.




Näe hörrni, jag är så trött så jag knappt håller ögonen öppna... bedtime!

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...