05 februari 2014

Cosmos från Dior

Här kommer nästa godbit som jag ínförskaffade förra veckan när Sephora hade sin klubbkväll, FanDay, tror jag visst de kallar det. Är väl inte en klubb egentligen, bara jag som kallar det för det. Nåja strunt samma, det var 20% på allt smink. Jag har länge fluktat på de här skuggorna från Dior. Cremeskugga räknas den som, men den känns som att stryka med fingret på en bit sammet, inte kladdig alls. Finns i sex färger, tror jag att det var. ALLA är helt underbara! Ett otroligt skimmer/glitter. Mina bilder gör den INTE rättvisa.
 
 

 
Jag hade stor beslutsvånda när jag skulle välja färg, men det landade till slut på denna blå som alltså heter Cosmos. Den påminner i färgen lite om Tuch från Make Up Store. Har ännu inte använt den på ögonen, så jag vet inte riktigt hur den beter sig. Återkommer om det. Brukar inte alls gilla cremeskuggor, just för att de är så kladdiga och lätt creasar sig, men den här känns väldigt torr när man väl strukit på den, i alla fall på handen. Vi får se...

 
Som sagt, dessa bilder gör den inte alls rättvisa... gå in i första bästa butik som säljer Dior och testa vet jag... såå otroligt vackra i färgerna. Finns en gråaktig och en som känns nästan beigelila, vit, koppar och någon till har jag för mig...
 
Gaahhh vill ha alla ;-) !
 

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...