17 februari 2014

Blått med Sleek

Blåklockor. Ni har sett dem tidigare här hos mig, i alla möjliga former. Jag gillar blått, ser fräscht och krispigt ut. Nåja, vet inte om detta är så krispigt, har smackat i ordentligt, men ni fattar vad jag menar. Jag är ju inte så duktig på att göra lätta diskerta sminkningar, halkar gärna över på "mycket vill ha mer" ;-)...

 
 
 

 
Primer: Eyefix från Face.
Highlight: Schroom från MAC.
I globlinjen: Nougat från Färg.
Mitt på locket: Blå skugga från Sleek Acid palett.
Yttre vrån: Abyss (blå skugga) från Sleeks Bad Girl palett, och en pyttedutt svart i yttre vrån från samma palett.
Eyeliner: Gel liner black från Make Up Store.
Kajal: Infinite Beige från Sephora.
Mascara: Smokey Lash från Make Up For Ever.
 


 
 
Bas: Sephora 10HR wear perfection Foundation clair light 22 naturel.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Rouge: Berry Blossom från Beautycycle (Amway).
Highlight: Wet n Wild Fergie Centerstage Collection, Rosé Champagne Glow.
 
 

 
 
 
De va de hele!

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...