01 oktober 2013

Shock Kakaw

Hello alla! Dagens smink... turkos/brunt. En kombo jag älskar. Nu blev den bruna väldigt mycket åt det svarta hållet för att jag klantade mig och tog en svart primer istället för en brun. Ja ja sånt som händer. Annars så gick jag hem en par timmar för tidigt idag från jobbet. Hade sån sablans huvudvärk så att jag stod inte ut med att vara kvar. Har legat och vilat en stund, så det känns lite bättre nu.
 
 

 
Bas för skuggorna: under brynbenet eyeshadow primer från Lumene, inre och yttre vrån Noir och mitt på locket Calypso från Sleeks primer palett. Skulle valt en brun primer men tog av misstag den svarta, så skuggorna blev väldigt brunsvarta fastän tanken var att de skulle vara bruna. Nåja...
Highlight: Ljus skugga från namnlösa 88-paletten.
Inre och yttre vrån: m/s Kakaw från Make Up Store.
Mitt på locket: Shock från Taylor Made.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline.
Kajal: Gel liner Black från Maybelline.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Under ögat: penna Dark Chocolate och Sparkling Beach med respekive skugga på.
 


 
Bas: 24h Superstay från Maybelline
Puder: One från Sleek.
Rouge: 06 Pink Blossom från Isadora.
 
 

 
Läppglans: från Isadora.
 

 
 
De va de hele...
 
 
Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...