24 oktober 2013

Blåsotning

Gokväll alla! Hade inte tänkt lägga upp nåt smink idag... för att den här har ni sett ett antal gånger innan, inget nytt under solen. Men tja, här är den ändå.
 
Har haft en ledig dag idag. Brukar oftast inte sminka mig när jag är ledig och går hemma och skrotar. Men på förmiddan idag skulle jag iväg till frissan och klippa mig så jag slängde på mig lite smink ändå, jag känner mig alltid lite piggare med lite smink på nåt vis.
 
En blåsotning, ni har sett den förut...
 
 

 
Bas för skuggorna: Eyefix från Face.
Highlight: "Grädde" från .färg (Makeupstudion).
I globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Över hela rörliga delen av locket:  m/s Tuch från Make Up Store.
Eyeliner: Gel Liner Black från Make Up Store.
Under ögat: penna Blue Lagoon från Viva la Diva med Tuch ovanpå.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
 
 
 
Läppglans: nr 26 Star Shine Sweet Berry gloss från Pierre René.




Nyklippt... lika skönt som det är att bli av med det långa tjafset, lika jobbigt är det att vara nyklippt... Lite motsägelsefullt men jag gillar inte att vara helt nyklippt, känner mig så "snöpt". Bäst är det någonstans mittemellan.... lagom är bäst ;-).

Ha det!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...