28 september 2013

Fredagssminket

Gokväll alla! Sitter här för mig själv på lördagskvällen, känner mig helt slut. Jag har jobbarhelg, så jag har inte varit hemma så länge... full rush på jobbet, har inte suttit ner på hela dan, knappt ens nån lunch... Har inte gjort några inlägg på några dar, har inte orkat. Här kommer dock ett som är från igår.  Den hade creaseat ordentligt när jag kom hem... man kan se på bilderna att det börjat redan när jag fotade på morgonen... dåligt underlag möjligen.
 
 
 
 
Bas för skuggorna: Eyefix från Face, en svart (Noir) och en vit (Moonshine) från Sleeks Primerpalett.
Highlight: matt ljus skugga från namnlösa 88-paletten.
I globlinjen: gråbrun skugga från namnlösa 88-paletten.
Inre och yttre vrån: Noir från Sleek Bad Girl palett.
Mitt på locket: Effect powder Steel från Gosh.
Under ögat: master drama Kohl liner Charcoal från Maybelline, med Noir ovanpå.
Eyeliner: Gel liner black från Make Up Store.
Kajal: gel liner black från Maybelline.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
 


 
Bas: 200 Ivory från Mary Kay.
Puder: One från Sleek.
Rouge: Vintage Grape från MAC.


 
Läppenna: Currant från MAC.
Läppstift: Diva från MAC.
 

 
 
De va de hele. Ha en skön lördagkväll alla!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...