14 september 2013

Fredagen den 13:e

Fredag den trettonde, var det igår... jag är inte skrockfull, men det blir alltid lite prat om det bara därför att... minsta som händer så, ah det är fredag den trettonde, måste vara därför.. nåja inget hände, så klart. Min bror fyllde år, grattis brorsan... och det var begravning av vår ena chef på jobbet som avled för några veckor sedan... hmm ja, det berodde ju inte på just fredag den trettonde, det bara blev så. Själv var jag på jobbet, som vanligt. Och som vanligt var det fullt ös medvetslös... kom hem som en urvriden disktrasa.
 
 

 
Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Samtliga skuggor: från namnlösa 88-paletten. Aprikosfärgad i globlinjen, vit i inre vrån, lila mitt på locket, svart i yttre vrån.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline.
Kajal: Gel linder black från Maybelline.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
 


 
Primer: Smashbox Photo Finish Foundation primer.
Bas: Dream Creamy Foundation Nude från Maybelline.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Rouge: Blush on Worship från Face.
 

 
Läppenna: 540 Hollywood red från Maybelline.
Läppstift: Just Garnet från Wet n wild.
 

 
 
De va de hele!


Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...