14 september 2013

Urban Decay

Gokväll alla, hoppas ni har en skön lördagskväll... Själv har jag jobbarhelg, så det var bara till att upp och studsa i morse. Lite lilaaktigt smink blev det. Har en liten palett från Urban Decay som jag knappt använt. Har haft den sedan tidigt i våras, så det var väl på tiden att testa den tycker jag.
 
 

 
Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion, samt Noubas Nouvola (cremeskugga, rosa) nr 202 från Nouba.
Under brynbenet: Scratch från Urban Decay.
Inre vrån: Fishnet från Urban Decay.
Mitt på locket: Ransom från Urban Decay.
Yttre vrån: Zero från Urban Decay.
Högsta punkten under brynet: highlight Opalesse från MAC.
Eyeliner: Gel liner Black från Make Up Store.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: the Colossal.
 
 

 
Bas: Dual Foundation Stockholm från Make Up Store.
Rouge: Blush on Worship från Face.
 

 
Läppglans: Cyklamen från Face.
 
 

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...