26 september 2012

Lilla med Coastal Scents

Halloj alla! Jag skulle ju försöka visa nåt annat än blått tänkte jag, blev lite många blåsminkningar ett tag. Här kommer en lila, men hoppsan, jag upptäckte att det var visst lite blått i den med. Hmm tja det spelar ingen roll, för lila spelar ju ändå huvudrollen i den här sminkningen.
 
 

 
Primer: har först lagt Eyeshadow Primer från Lumene och ovanpå den Eyeshadow stick Clubbing (lila) från Viva la Diva, för att förstärka den lila skuggan som ska ligga ovanpå.
Highlight: Nouba Spicegold nr 119 (vit bas med rosa skimmer).
Över rörliga delen av locket och tonad över globlinjen: lila skugga från 88 Ultra Shimmer Eye Palette från Coastal Scents.
Yttre vrån: mörklå skugga lite svagt bara, Contrast från MAC.
Eyeliner: Noubas Rainbow Eyeliner nr 17.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: Illegal Lengh från Maybelline.
 


 
Bas: Affinitone 03 Light Sandbeige från Maybelline. (utgången produkt)
Puder: Loose Powder Milk från MUS.
Rouge: Sakura Mineralize Blush från MAC.
Highlight: Lightscapade Mineralize Skinfinish från MAC.
 

 
Läppstift: Expect från MUS.





De va de hele!

Annars så linkar jag numera omkring med en bandagerad fot på dagarna, fick plötsligt så ont runt fotknölen och det strålar upp i benet från fotknölen och upp på utsidan av foten och är alldeles svullen runt fotknölen. Hände efter en av mina joggingrundor för en och en halv vecka sedan, vrickade mig inte eller nåt sånt, jag bara fick ont. Härdade ut i en vecka sen fick jag gå till farbror doktorn som tror att jag har fått en inflammation, så lite inflammationshämmande medicin fick jag och stödbandage runt foten. Vi får se hur länge det tar innan jag kan gå som folk igen och kanske börja jogga lite.

Ha de så länge!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...