07 februari 2012

Cupol och Monty

Valde lite neutrala grå/brun aktiga skuggor i morse. Det var 22 minusgrader när jag klev upp, så jag letade fram en tjock, varm, gosig stickad tröja, en grå... Jag vet inte vad ni betraktar som neutrala färger när det gäller smink, men i min värld så är det ungefär såna färger som ni ser här nedanför. Jag sminkar mig ju ofta färgstarkt som ni vet, så detta är för mig neutralt även om den inte är så svag egentligen, tja ni kanske fattar vad jag menar, jag babblar....

Dessa båda är ju skuggor från Make Up Store, inga nya skuggor, de har funnits ett tag nu och jag har haft dem länge, men faktiskt aldrig använt dem förr. Det får jag väl ta och ändra på, för de är ju rikigt fina och användbara.








Bas för skuggorna: Eyefix från Face.

Highlight: m/s Meteor från MUS.

Över rörliga delen av locket: m/s Monty från MUS.

Yttre vrån och upp över globlinjen: m/s Cupol från MUS.

Eyeliner: Liner Express från Maybelline.

Kajal: Gel liner från Maybelline.

Mascara: Stiletto från Maybelline.




Bas: Dream matte mousse 030 Sand från Maybelline.

Puder: Milk från MUS.

Rouge: Berry Blossom från Beautycycle.





Läppglans: Sweet Kiss från Nouba, okänt nummer.







Tja, och sen ser jag ut som om jag sålt smöret och tappat pengarna, och klet på linsen hade jag också insåg jag ner jag såg bilderna i datorn. För sent att göra nåt åt den saken då... ;-) sorry!


Ses senare!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...