22 januari 2012

Hot Stuff

Rosa sminkningar gör jag inte så ofta... trivs inte så bra i rosa. Kombinerat med annan färg är det väl okej ändå, så det händer ändå då och då att jag gör en sminkning med lite rosa i. Däremot borde jag valt ett annat läppstift, trivs inte alls i en sån rosa färg som jag tog, nåt gammalt läppstift jag hade från IsaDora. Det rykte av vid lunch och ersattes av läppglans.




Bas för skuggorna: på rörliga delen av locket Eyeshadow Stick Spotlight (rosa) från Viva la Diva. Under brynet High Tech Lighter Platina från MUS.
Highlight: Pink Opal från MAC.
Inre vrån: Hot Stuff från MAD.
Yttre vrån: Cinderfella från MAC.
Eyeliner: Rainbow eye liner nr 20 från Nouba.
Under ögat: penna Smoke från MUS med Cinderfella ovanpå.
Mascara: Stiletto från Maybelline.
Kajal: Gel liner från Maybelline.





Bas: Matt Foundation Milk från MUS.

Puder: Milk från MUS.
Joo, jag hade nåt rouge också, men missat att skriva upp vilket det var...








Tja, och så nåt vidrigt rosa läppstift från IsaDora...


1 kommentar:

Emma P sa...

Jag tycker att det blev snyggt! Jag gillar rosa, gärna ihop med grått...

Juvia's Place

Tröttare än tåget i morse... var tvungen att kliva upp liiite tidigare än normal för att vi skulle börja lite tidigare på jobbet. Fokusvecka...