08 september 2011

.färg från Makeupstudion

En dag i förra veckan fick jag för mig att jag skulle använda en av paletterna som finns i min MUA-väska. Har inte använt dem på extremt länge och det är skuggor som är väl värda att användas. De är väl pigmenterade, fäster bra och lätta att jobba med. Och så luktar de så gott. Så fort jag känner den doften får jag värsa flashbacken till tiden när jag gick min MUA-utbildning. De tio roligaste veckor jag någonsin haft!






Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Samtliga skuggor: Makeupstudions eget märke .färg.
Eyeliner, och använt den som kajal med: Fluidline Macroviolet från MAC.
Mascara: Mary Kay.





Bas: Dream matte mousse från Maybelline.

Puder: Milk från Make Up Store.

Rouge: 03 Plummy från Nyx.





Läppenna: Nouba nr 67.

Läppstift: Lipstick Studio från Make Up Store.






Så var det med det...


Ha de!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...