11 juli 2011

Sotning med Viva la Diva

Halloj alla! Bjuder på en sotning... från förra veckan, min lösning när man har bråttom är alltid att ta till en sotning, går fort och enkelt. Blir lite extra många bråttomlösningar ibland... jag har två barnfria veckor nu då barnen är hos pappa på semester, och då har jag en förmåga att sova lite för länge på morgnarna... så många sotningar blir det!




Bas för skuggorna: Eyefix från Face.
Highlight: 641 Silver från Viva la Diva.
Över rörliga delen av locket: 46 Seduction från Viva la Diva.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline.
Kajal: Gel eyeliner från Maybelline.
Mascara: Mary Kay.




Primer: Crystal Radiance Primer från Lumene.

Bas: Wonder finish foundation från Maybelline.

Puder: Milk från MUS.

Rouge: 62 Rosewood från Maybelline.

Läppglans: She-Zam från MAC.





De va de hele!


Jag gnetar på och jobbar den här veckan med... börjar känna mig trötter och längtar efter semestern. Men som sagt snart stundar fyra veckor, så till helgen drar jag med barnen ner till Småland och stannar där åtminstone fjorton dar. Ska bli så härligt!

Ha det gott så höres vi!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...