14 juli 2011

MAC, Make Up Store

Bråttom bråttom i morse... jag "råkade" ägna mig för mycket åt andra saker än att göra mig i ordning för dagen, då får man skylla sig själv ;-). Nåja, jag ryckte åt mig två blå skuggor och tjofsade ihop dem. Sen sprang jag till jobbet. Det är tur man har nära....








Bas för skuggorna: ljusblå skuggpenna från Coastal Scents över rörliga delen av locket och highlight Mystic från Face under brynet.

Highlight: Reflets Blues från Peggy Sage.

Inre vrån: e/d Cool från MUS.

Yttre vrån: Blue Flame från MAC.

Eyeliner: Gosh Extreme Art Eyeliner nr 60.

Under ögat: Deep Blue Sea penna från MUS med Blue Flame ovanpå.

Kajal: Deep Blue Sea penna från MUS.

Mascara: Mary Kay.




Bas: Dream Creamy Foundation från Maybelline.

Puder: Milk från MUS.

Rouge: Lilith från TMM.
Bronser: Earth Powder nr 52 från Nouba.







Läppenna: 540 Hollywodd Red från Maybelline.

Läppstift: Color Sensational 190 Atomic Pink från Maybelline.





De va de hele!



2 kommentarer:

Emma P sa...

Du är jättefin, syns verkligen inte att du hade bråttom när du sminkade dig:)

marinamake sa...

Emma P! Tack du är snäll!

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...