18 maj 2011

Antikguldigt

Hej alla, hur har ni haft det idag? Jag har haft en lugn och stillsam dag, började inte jobbet förrän klockan två, så lugnt och skönt hemma till dess. Så lugnt och skönt det nu kan vara när de håller på att bila upp golven i badrummen i porten bredvid, det dånar i hela huset... tja, så det är inte över trots att badrummen är klara i min port. Jag fick iallafall tillbaka låset idag... har haft låscylindern utbytt för att hantverkarna ska kunna komma och gå, men idag fick jag tillbaka min egen, så nu är det återigen bara jag som har nycklar hit hem. Känns skönt, för då är det klart på riktigt med stambytet nu.

Återigen en sminkning som har någon vecka på nacken... hann inte fota i morse, så nu får jag skärpa mig annars har jag inga bilder att visa...




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.

Highlight: Vanilla Sky från TINte.

Mitt på locket: dust de luxe Olive från POP.

Yttre vrån: Golden Lava från TINte.

Kajal: Ultramatte Black från Joe Blasco.

Eyeliner: Liner Express från Maybelline.





Primer: Crystal Radiance Primer från Lumene.

Bas: Milk matt foundation från MUS.

Puder: Milk från MUS.

Rouge: Noubas Blush on Bubble nr 121.





Läppenna: Cranberry från IsaDora.

Läppstift: Festival från MUS.





De va de hele...


Vi får höras i morgon, måste nanna!


Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...