07 april 2011

Throne Contrast

Detta var jag i förrgår... har varit lite dålig på att fota på sistone så nu börjar det bli kris på bilder. Mitt smink står i sovrummet, och en del i vardagsrummet, min stora hallspegel står uppställd mot ett skåp i vardagsrummet, vatten får jag ha i en liten kopp bredvid spegeln... penslar och pennor i köket... tja ni fattar, jag springer omkring som en tetting och letar saker och sprider ut mig över hela huset varje gång jag sminkar mig. Badrummet är ju icke existerande just nu bara ett uppbilat betonggolv och väggar med nedriven våttapet och kablar och sladdar hängande ut genom hål i väggen. Så det tar liksom lite extra tid att få till det på morgnarna... springer runt och letar mina grejor hela tiden och det blir inte alltid tid till att fota innan jag måste gå. Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced. Highlight: Vanilla från MAC. Inre vrån: Throne från TMM. Yttre vrån: Contrast från MAC. Under ögat: penna Blue Lagoon från VLD med Conrast ovanpå. Kajal: Snowflake från MUS. Eyeliner: Cake Eyeliner Navy från Face. Mascara: Blue från MUS. Jag är normlt en stor fan av MUS grejor, men den här mascaran är nog bland det sämsta jag använt, det varken bygger eller förlänger, och den luktar äckligt. Känner doften från fransarna hela dan, och den är kväljande. Bas för skuggorna: Wonder Finish Make Up Maybelline. Puder: Milk från MUS. Rouge: Noubas Double Bubble nr 52.


Läppenna: Magenta från MAC.

Läppstift: ett gammalt från Wet n wild, slängde det luktade pyton.

Läppglans: Bay från MUS.




Ses i morrn!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...