14 mars 2011

Noubas Double Bubble

Här kommer en stillsam sminkning... en försiktig grå/vit, lite lagom diskret så där... iallafall i min värld.




Bas för skuggorna: Lumenes eyeshadow primer.
Grundskuggning: m/s Smog från MUS.
Inre vrån: den ljusa delen av Noubas Double Bubble nr 26 (grå/vit).
Yttre vrån: den mörka delen från samma skugga.
Kajal: Snowflake från MUS.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline.
Mascara: the Falsies från Maybelline.¨



Bas: Dream matte mousse 010 Ivory från Maybelline.
Puder: Milk från MUS.




Läppenna: Nouba nr 21.
Läppstift: Cover Girl 425 Petal Shine.




Nu hann jag med ett inlägg till på lunchen... tur man har nära hem! Det är himla skönt att hinna gå hem på lunchen och få en liten paus från jobbet, sparka av sig skorna lite, kolla posten och lite allt möjligt.... blogga till exempel ;-)!
Vi hinner kanske ses en stund ikväll också, vi får se!
Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...