10 februari 2011

Datorhaveri

Jaha, så var det dags igen då... min (nya) dator har givit upp. Så lite tystnad från mig igen. Inget som inte går att fixa men det tar ju lite tid eftersom jag inte är så duktig själv och behöver få hjälp så fort det är något. Jag återkommer så fort jag kan!

Ha det gott så länge!

Inga kommentarer:

Zodiac Aquarius Palette - BH Cosmetics

Idag ville jag göra en look med ett rött läppstift. Det är ju söndag och jag deltar så ofta jag kan i en hashtag på insta där man använder e...