10 februari 2011

Datorhaveri

Jaha, så var det dags igen då... min (nya) dator har givit upp. Så lite tystnad från mig igen. Inget som inte går att fixa men det tar ju lite tid eftersom jag inte är så duktig själv och behöver få hjälp så fort det är något. Jag återkommer så fort jag kan!

Ha det gott så länge!

Inga kommentarer:

The Mantra Palette och The Ice Maiden Palette - Beauty Moon Cosmetics

Gårdagens look, jag ligger ständigt en dag efter här. Inte för att det spelar någon roll. Vi skulle ha den där fotbollströjan på oss igen på...