Den här typen av grön, är inte min favoritgröna på lack, även om jag gillar gröna lack väldigt mycket. Men den är väl kul att ha och testa någon gång i bland, känns mer som en sommargrön.
Tja, den satt på en par dagar sen rök den väck.
Idag ville jag göra en look med ett rött läppstift. Det är ju söndag och jag deltar så ofta jag kan i en hashtag på insta där man använder e...
3 kommentarer:
Såg klorofyllstinnt ut! Härligt men kanske inte så kul i längden.
Jag tycker att det var himla läckert, men förstår samtidigt att man kan tröttna ganska fort på det.
Sminkan! Ja, det var nog rätta ordet! Som sagt, inget som kommer bli någon favorit...
Emma P!Tja, jag tröttnade på direkten ;-)!
Skicka en kommentar