31 augusti 2010

mera Barry M

Jag gnetar vidare med att testa de skuggor jag beställde i försomras från Barry M. Detta är resultatet från igår. Blev tekniskt inte så bra, ser ut som om jag bara tvärt slutat med den mörkaste istället för att tona den mer inåt i globlinjen... shit happens... det syntes inte så tydligt i verkligheten. Foton är verkligen avslöjande!



Highlight: nr 1 från Barry M.
Inre vrån: nr 87 från Barry M.
Mitt på locket: nr 88 från Barry M.
Yttre vrån och upp över globlinjen: Nr 102 från Barry M.
Under ögat: penna från MUS, Silver Soil med nr 102 ovanpå.
Kajal: Ultramatte Black från Joe Blasco.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline.
Mascara: Stiletto från Maybelline.



Bas: Wonder finish make up från Maybelline (utgången produkt).
Puder: Loose Powder Milk från MUS.
Rouge: Worship från Face.



Läppglanset är från MAC, She Loves Candy från Hello Kitty kollektionen.
Det var jag igår...
Ha de, ha de....



2 kommentarer:

Emma P sa...

Väldigt fint, skuggorna ser härligt höstmystiga ut:)

marinamake sa...

Emma P! Tack snälla du!

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...