05 augusti 2010

Grön Manlysminkning

Så flöt det iväg en vecka ytterligare igen då... jag fattar inte vart tiden tar vägen! Jag gnetar på varje kväll och tror att jag ska få sitta här och fila lite med datorn... men icke sa nicke, innan jag vet av ordet så har kvällen gått och det är för sent att börja blogga, tiden räcker inte till. Jag är ensam med tre barn som kräver sitt, och så försöker jag hålla kärleken vid liv via telefon... 45 mils avstånd, så vi ses ju långt ifrån varje dag... häromkvällen satt vi och pratade till halvtre på natten... hoppsan, så kan det gå när inte haspen är på!

Jag sminkar mig och står i men kommer aldrig så långt som till bloggen... suck! Hoppas ni inte tröttnar på mina glesa inlägg, jag försöker kämpa på så gott det går, för det här är ju ändå roligt!




Detta är en sminkning med färger från Manlypaletten. Gjord i februari.
Under ögat har jag tagit en penna från IsaDora, Frosty Bamboo med skugga ovanpå. Kajalen som vanligt från Joe Blasco och eyelinern är gel eyeliner från MUS.



Basen från Maybelline, Dream Satin Liquid och rouget är också från Maybelline, Precious Plum.


Detta blev ju inte ett så uttömmande sminkinlägg precis... har ingen inspiration att skriva i kväll, känner mig lite trötter. Jag hoppas att det inte går en vecka till nästa inlägg ha ha, jag får besök av kärleken i helgen så vi får väl se hur jag får till det med tiden... annars så får ni sminka lugnt så länge!
Höres!



2 kommentarer:

Emma P sa...

Du är jättefin, grönt är så snyggt! Förstår hur du har det, iaf till viss del. Jag flyttade 28 mil från min sambo i slutet på juni, fast vi är fortfarande tillsammans. Det är lite pussel att försöka få så mycket tid för varandra som möjligt...

marinamake sa...

Emma P! Japp, grönt är så härligt! Men åhh vad jobbigt, hur länge ska ni ha det så?? Är det permanent? Usch långdistansförhållanden här kämpigt, särskilt när man är nykär, det kan jag intyga! Vi håller på att kolla lite nu hur vi ska kunna lösa det om en av oss kanske flyttar till den andre, men det är svårt när man har barn (han har ju det också) och ett varsitt ex i andra änden som ska tycka till. Det är ju inte bara att flytta 45 mil och ta barnen med sig då liksom... inte lätt!

Her Royal Highness Palette - Saints Angels Sinners x Funny Butter

Dags att filma den andra paletten jag fick från Saints Angels Sinners. Hon skickade mig ju två och den andra filmade jag med igår.  Her Roya...