26 augusti 2010

Brite Bird sminkning

Slänger upp en gammal sminkning igen, från april. Vill rensa mitt arkiv lite för jag känner mig alltid lite stressad av att det ligger en massa gammalt och skvalpar. Har otroliga problem med att spara på bloggen nu för tiden, blogger krånglar som bara den och det händer att jag får skriva om texten både två och tre gånger för den bara försvinner. Eller så är det min häckiga dator som håller på att ge upp.



Bas för skuggorna: Too Faced Shadow Insurance.
Highlight: Parad-Ice från Brite Bird.
Inre vrån: Doesn´t make any sense från Brite Bird.
Yttre vrån: Color me crazy från Brite Bird.
Eyeliner: Gel eyeliner black från MUS.
Glittereyeliner: Restraining från Too Faced.
Under ögat: penna från Gosh, Purple Stain med Color me Crazy ovanpå.
Kajal: Ultramatte Black från Joe Blasco.



Rouge: Goddess från MUS.



Läppenna: Cyclam från Sans Soucis.
Läpptift: Mauve Fascinante från Yves Rocher.



Det var jag i april, inget särskilt att orda om det. Nu har jag ett ton grus under ögonlocken, så jag ska nog krypa till kojs nu.
I morgon är det FREDAG!
Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...