08 juni 2010

Blått igen...

Men kolla, jag hann med två inlägg på samma kväll... det var det värsta! Så detta är i realtid alltså, ha ha! Ingen gammal skåpmat.

Jag misslyckades totalt med ögonbilderna... vet inte vad jag lyckades med kameran, inte alls såg jag när jag laddat in dem i datorn, så jag har sållat ut dem minst dåliga. Det var "tittbilderna" som blev galna, ser helt drogad ut.



Well, hur som helst... den här liknar den jag gjorde för en par veckor sen insåg jag, men shit the same ni får se den ändå.
Bas för skuggorna: Too Faced Shadow Insurance.
Highlight: Reflects Blues från Peggy Sage.
Rörliga delen av locket: nr 80 från Barry M.
Yttre vrån och upp över brynbenet: m/s Tuch från MUS.
Under ögat: penna Secret Agent från MUS med nr 80 Barry M ovanpå.
Eyeliner: Noubas Rainbow Eyeliner nr 17 och ovanpå den, glittereyeliner från Too Faced, Restraining.
Kajal: Secret Agent.
Mascara: Bluberry volume mascara från Lumene.




Bas: Hydrostress nr 7 från Nouba.
Puder: Loose Powder nr 2 från Face.
Rouge: Mineralize Blush Gentle från MAC.
Highlight: Smashbox Artificial light, Diffuse.



Läppenna: IsaDora nr 53 Cranberry.
Läppstift: Blueberry från Suhada (Lidl).



Som sagt, det blev väldigt likt nåt jag gjorde förra veckan, det var inte riktigt meningen, meen varav hjärtat är fullt ni vet....blått är ju alltid tjusigt tycker jag!
Nähäpp, nu får jag väl vara en duktig flicka och gå och lägga mig...
Sminka lugnt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, this colour combo is damn hot! I have to do something similiar with my cheapie cheap e/s very soon. Thanks again for this fab inspiration!

Emma P sa...

Jag tycker det blev jättefint, snyggt med glittereyelinern... Så du har börjat använda Shadow Insurance som bas:)Tycker du den är bra?

marinamake sa...

Mylanqolia! Thank you, you´re welcome!

Emma P! Tack snälla du! Jaa, jag köpte den alldeles nyligen. Tycker den är helt okej hittills, har inte testat den så många gånger ännu, har creasat sig en par gånger men vet inte om det berodde på den eller att jag var slarvig kanske.

Sminkan sa...

Blått är alltid snyggt på dig!

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...