02 januari 2010

Decemberkavalkad

Jaha hörrni... hoppas ni har det bra på det nya året! Själv har jag varit lite seg att komma igång och mest suttit i soffan och degat. Min decemberkavalkad är lite sen, men det spelar väl ingen roll tänkte jag. Har inte hunnit sminka (läs orkat) idag och jag vet inte om jag gör det heller, så ni får hålla till godo med detta så länge. Munnarna vet jag inte om jag bryr mig om att publisera, har knappt haft nåt läppstift alls, bara en massa färglösa glans, så det är inte mycket att se.

Ha det gott så länge!








7 kommentarer:

Fru Choklad sa...

Så många fina..... Tror att jag väljer fotot i mitten längst ner som favorit. Det är en så otroligt häftig och vågad kombination.
(Jag vill inte tjata men har du hunnit kolla min boksminkning? Jag är så nyfiken på vad du tycker.)

marinamake sa...

Fru Choklad! Ja den kanske är lite vågad... jag tycker den är läcker, rött och lila är så coolt ihop! Jag har kommenterat din boksminkningn ;-)!

Sminkan sa...

Färgsprakande månad, december! Massor av snygga! Mina favoriter är de där du lagt glitter under ögat. Alla de är skitsnygga!

Emma P sa...

Supermånga fina denna månad! Min absoluta favorit är nog den blå med lösfransar, den där du tog så många roliga bilder. Dock har du gjort många andra som känns som favoriter, bland annat din nyårssminkning, de fina grönröda och de urläckra med glitter!

Bitte sa...

Mycket fint precis som valigt. Lite extra fin är den gul,grön, blåa makeupen. Den gillar jag!

marinamake sa...

Sminkan! Tack! Jaa och jag som satt och suckade att jag inte hade gjort så många och att de var tråkiga, men när man ser sammanfattningen så var det nog inte så tror jag visst. Ohh jaa jag gillar glittret också.

Emma P! Tack snälla! Hmm ja de där med de där bilderna som blev lite annorlunda, har försökt ta ur liknande vinklar igen, men nu lyckas jag inte, vet inte hur jag bar mig åt riktigt.

SminkJante! Kul att du gillar den!

Andréa sa...

Snyggt! Vad duktig du är :D

Juvia's Place

Tröttare än tåget i morse... var tvungen att kliva upp liiite tidigare än normal för att vi skulle börja lite tidigare på jobbet. Fokusvecka...