09 oktober 2024

.Färg

Här kommer en palett som ger mig fina minnen och nostalgikänsla. .färg är sminkmärket som Makeup Studion hade, skolan där jag gick min MUA utbildning. De tio bästa veckorna jag haft. Nu tror jag att sminkmärket är sålt och jag vet inte ens om skolan finns kvar. Men roligt hade jag i alla fall.





Blomsterpaletten från .Färg






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Rimblomster.
Yttre vrån: Ametist.
Singelskugga från Beauty Moon Cosmetics.
Över rörliga delen av ögonlocket: Solar.
Mascara: The Banger Mascara från Beauty Moon Cosmetics.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Läppenna: Nightmoth från MAC Cosmetics.
Läppstift: nr 09 från Coastal Scents.



Primer: Halo Glow Liquid Filter från Elf Cosmetics.
Bas: Born To Glow Pale från NYX Cosmetics.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Solmåne II Moonlight Feel Highlighter Lavender Dream från Oden's Eye Cosmetics.
Blush: Bee från Juvia's Place The Saharan Blush Vol. II Palette.



Ses snart!

Inga kommentarer:

Enchanting - LA Colours

Ett bortglömt lack i min samling. Vet inte varför för det är ju en superfin färg. Har inte mer än 5-6 lack från det här märket och det här ä...