05 augusti 2024

Keys Beachy & Peachy Palette - Nomad Cosmetics

Har tagit det extremt lugnt idag. Har känt i ett par dagar att jag håller på att bli förkyld. Hängig, hostar och allmänt ur slag. Jädra skit... det är bara en månad sen jag lyckades komma på benen efter fem veckors förkylning. Jag har INTE tid/lust att bli sjuk igen. Ska ju åka till England på fredag och hälsa på Steph i en hel vecka. Jag sitter på min rumpa, trycker i mig alvedon och hostmedicin med jämna mellanrum och hoppas på det bästa.

Så en look blev det, man kan ju sitta på rumpan när man gör den ;-).




Keys Beachy & Peachy Palette från Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen samt ut mot brynbenet: Key Lime Time samt Far From Normal.
Yttre vrån: Marathon samt Key West.
Över rörliga delen av ögonlocket: Paradise Found.
Under ögat: Conch Republic.
Highlight i inre vrån: Ofra Cosmetics Nikkie Tutorials Collab Highlighter Space Baby.
På vattenlinjen: Color Crush Gel Eyeliner Daydreamer från Sheglam.
Eyeliner: Cake It! Liner Admire från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascra från Lumene.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Viva la Diva Cosmetics.





Läppglans 04 från MadWitch Cosmetics.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Dermablend Setting Powder från Vichy.
Bronzer: från Makeup Revolution Ultra Blush Palette Golden Sugar.
Highlight: Ofra Cosmetics Nikkie Tutorials Collab Highlighter Space Baby.
Blush: Cosmo från Ofra Cosmetics Island Time Palette.



Ses i morrn!
 

Inga kommentarer:

The Agscission Palette - Arttitude Cosmetics

Så kommer här dagens look. Huvudvärken bättre idag, så skönt, men jag har haft värk i handlederna, armen och axeln. Inte tillräckligt för at...