07 augusti 2024

Amor y Mariposas Palette - Melt Cosmetics

Det är dags att filma för morgondagens Throwback Thursday video till kanalen. Jag var på vippen att strunta i det den här veckan för jag är inte pigg alls. Har legat hela förmiddagen och bara försökt bli frisk. Låg absolut hela dan igår också. Till slut får jag nästan ont i ryggen av allt liggande. Rastlös blir jag också. Så jag skrapade ihop mig och satte mig och spelade in looken. Det blev nog den kortaste videon jag gjort på länge. Snabbt fick det gå för orkade knappt sitta upp.




Amor y Mariposas Palette från Melt Cosmetics.







Bas för skuggorna: P Louise Base Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Abuelita.
Yttre och inre vrån: Maria.
Mitt på ögonlocket: Tequila.
Under ögat: Michoacán.
Highlight i inre vrån: från Beauty Moon Cosmetics Enchanted Highlighter Palette.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Viva la Diva.





Läppenna: grön ögonpenna nr 911 från Kryolan.
Läppstift: NYX Cosmic Metals Lip Cream Out Of This World.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer i färgen Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Divine Highlighter från VE Cosmetics.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palette.



Om jag orkar ska jag förfilma nästa torsdgs TBT video i morgon. För på fredag åker jag ju till Steph i England. Vi får se hur jag gör. I så fall ses vi i morrn, annars så dyker jag inte upp här förrän ännu nästa helg, om en dryg vecka alltså.

Synes!

Inga kommentarer:

The Agscission Palette - Arttitude Cosmetics

Så kommer här dagens look. Huvudvärken bättre idag, så skönt, men jag har haft värk i handlederna, armen och axeln. Inte tillräckligt för at...