23 maj 2024

The Norn's Palette - Oden's Eye Cosmetics

Så jag ligger efter som attan här, har inte haft möjlighet att lägga upp något på några dagar. Hur som helst så är det ju torsdag idag så här kommer looken jag filmade för veckans Throwback Thursday video.  


Har använt en av mina paletter från Oden's Eye Cosmetics.





The Norns Palette från Oden's Eye Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Outsider samt Dazed.
Yttre vrån: Colourful Black.
Mitt på ögonlocket: Hallucination.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Optimism.
Under ögat: Green Chameleon.
Highlight i inre vrån: Solmåne II Moonlight Feel Highlighter Moon Talk från Oden's Eye Cosmetics.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Vivid Lip Paint Just What I Wanted från Give Me Glow Cosmetics.



Primer: Jelly Grip Hydrating Primer från Beauty Bay.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: The Original No Color Powder från RCMA.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer Bronze från Physicians Formula.
Highlighter: Solmåne II Moonlight Feel Highlighter Moon Talk från Oden's Eye Cosmetics.
Blush: Hint Of Innocence från Made by Mitchell's Blame It On The Blursh Palette.
Setting spray: Mattifying Setting Mist från Beauty Bay.



I morgon är det äntligen fredag, ses då!

Inga kommentarer:

35C Everday Chic - Morphe

I morse blev det lite filmning för kanalen igen. Började ju för någon månad sedan en ny serie där jag tänkte göra monokromatiska looker. Bör...