20 maj 2024

BPerfect / Saints Angels Sinners

Så var det måndag igen då. Jag har bara varit ledig igår, jobbade i lördags. Har varit sååå himla trött idag, men ja ja, dagen tog slut till sist. Det blev ingen look för mig igår, satsade på att jobba i trädgården istället.

Hade svårt att bestämma mig för vad jag skulle använda i morse, velade fram och tillbaka, men tja till slut blev det nedanstående.



The Reign Palette från BPerfect och The Unity Palette från Saints Angels Sinners.






Bas för skuggorna: P Louise Base Rumour 0.5.
Skuggor från the Reign palette.
I globlinjen: Legend och Jasmine.
Yttre vrån: Prophecy.
Skuggor från Unity paletten.
Över rörliga delen av ögonlocket: Love.
Under ögat: Friendship.
Highlight i inre vrån: Luna från Anastasia Beverly Hills Aurora Palette.
Eyeliner: Cake It! Liner Elevate från Arttitude Cosmetics.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppglans: Seeing Clearly från Saints Angels Sinners x Calvin Brockinton Artistry.



Primer: Multi Effect Makeup Primer från Zeesea.
Bas: Blur Foundation Light Ivory från Lumene.
Puder: Dermablend Setting Powder från Vichy.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Orion från Anastasia Beverly Hills Aurora Palette.
Blush: Mineralize Blush Sakura från MAC Cosmetics.
Setting spray: Mattifying Setting Mist från Beauty Bay.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Genesis Palette - Midas Cosmetics x Drench Cosmetics

Fredagens look. Använde en av alla de paletter som jag fick från Steph.  The Genesis Palette från Midas Cosmetics x Drench Cosmetics. Bas fö...