18 april 2024

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av en fokusvecka som pågår. Jag skulle dessutom till vårdcentralen innan jobbet och lämna ett blodprov, så uppe lite tidigare än vad jag brukar. Trööött! Hade fullt sjå att bestämma vad jag skulle använda men det landade till slut på den här galet fina paletten från Nomad Cosmetics.




The Royal Europe Palette från Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Pena Palace samt Buckingham Palace.
Yttre vrån: St Edwards Crown.
Inre halvan av ögonlocket: Royal Treasure.
Under ögat: Imperial Crown.
Highlight i inre vrån: Star Nights från Sugar Drizzle's On top of the mountains & beneath the stars Highlighter Palette.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Velvety Matte Lipstick Drama Queen från Juvia's Place.



Primer: Ten!Sational 10 in 1 Dream Primer från Catrice.
Bas: Complexion Pro Long Lasting Breathable Matte Foundation Shell från Sheglam.
Puder: The Original No Color Powder från RCMA.
Bronzer: Manly Beach från Nomad Cosmetics Sydney Bathers Kiss Of Sun Palette.
Highlight: Rose Gold från Kicks.
Blush: Duet Blush & Topper Catching från Makeup Mekka.
Setting spray: Supercharged Setting Mist från Mii Cosmetics.



I morgon får jag ändå lite sovmorgon, om jag nu kan sova, för jag börjar inte förrän tolv i morgon. Vi får se hur det går.

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Laila 2 Palette - Blush Tribe

Dags att spela in veckans Throwback Thursday video. Den här veckan fick det bli en gammal palett från Blush Tribe. Blush Tribe existerar int...