19 april 2024

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska looker. Så jag började med en blå...




I Live, I Love Ice och Olori II från Juvia's Place.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Skuggor från paletterna ovan, skuggorna har inga namn.
Eyeliner: Tricked från Beauty Bay's Aquavated Liner Palette Magic.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Everlasting Liquid Lipstick Echo från Kat von D. (numera Kvd Beauty).



Primer: Prime and Fine Pore Refining Anti Shine Base Keep me matte från Catrice.
Bas: Blur Foundation Light Ivory från Lumene.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kvd Beauty.
Bronzer: O!Mega Bronze 104 Tan-Tastic från Marc Jacobs.
Highlight: Solmåne II Moonlight Feel Highlighter Azura Shine från Oden's Eye Cosmetics.
Blush: Bang Bang You're Dead från Makeup Revolution.
Setting spray: Face Mist från Make Up Store.



 Jobbarlördag väntar i morgon, så vi ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Vintage Rose Palette - Give Me Glow Cosmetics

Har haft en väldigt intensiv dag på jobbet. Vi håller ju på att flytta, ska in i en större lokal i centrumet där jag jobbar. Så i flera daga...