18 mars 2024

A World Full Of Wonder Palette - P Louise

Det var ett tag sedan jag använde den här paletten. Jag älskar ju lila så jag borde ju använda den mera, den är galet fin. Bara lila skuggor i hela paletten. Så många lila att man nästan inte ser skogen för alla träd... 



A World Full Of Wonder Palette från P Louise.






Bas för skuggorna: P Louise Base Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Gifted.
I globlinjen: Admiration.
Yttre vrån: Remarkable.
Över rörliga delen av ögonlocket: Day Dream.
Under ögat: Genie.
Highlight i inre vrån: Star Nights från Sugar Drizzle's On Top Of The Mountain & Beneath The Stars Highlighter Palette.
Eyeliner: Colorful Eyeliner Dying For Shoes från Sephora.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





The Berries Velvety Matte Lipstick Frenemy från Juvia's Place.



Primer: Clean Id Insta Bright Serum Primer från Catrice.
Bas: Absolute Face Base Utterly Fresh 01 från Mii Cosmetics.
Puder: Dermablend Setting Powder från Vichy.
Bronzer: Celestial Skin Shimmer Aurora 01 från Mii Cosmetics.
Highlight: Light Loving Illuminator Leading Lady från Mii Cosmetics.
Blush: Uplifting Cheek Colour Blush 04 från Mii Cosmetics.
Setting spray: Supercharged Setting Mist från Mii Cosmetics.



Har varit en galet stressig måndag på jobbet, jag är tröttare än tåget... så nu blir det tidig nattning.

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Red Dragon Palette / Humming Bird Palette - Odens Eye Cosmetics.

Hade galet svårt att bestämma mig i morse, trött som attan och jag har en förmåga att bli sittande och pilla på telefonen istället för att s...